loading...
تک نفس
fariba بازدید : 183 دوشنبه 21 فروردین 1391 نظرات (1)

 

اگر می دانستی که چقدر دوستت دارم سکوت را فراموش می کردی
تمامی ذرات وجودت عشق را فریاد می کرد...

اگر می دانستی که چقدر دوستت دارم چشمهایم را می شستی
و اشکهایم را با دستان عاشقت به باد می دادی
اگر می دانستی که چقدر دوستت دارم نگاهت را تا ابد بر من می دوختی
تا من بر سکوت نگاه تو
رازهای یک عشق زمینی را با خود به عرش خداوند ببرم
ای کاش می دانستی
اگر می دانستی که چقدر دوستت دارم هرگز قلبم را نمی شکستی
گر چه خانه ی شیطان شایسته ی ویرانی است
اگر می دانستی که چقدر دوستت دارم لحظه ای مرا نمی آزردی
که این غریبه ی تنها , جز نگاه معصومت پنجره ای
و جز عشقت بهانه ای برای زیستن ندارد
ای کاش می دانستی
اگر می دانستی که چقدر دوستت دارم همه چیز را فدایم می کردی
همه آن چیز ها که یک عمر بخاطرش رنج کشیده ای
و سال ها برایش گریسته ای
اگر می دانستی که چقدر دوستت دارم
همه آن چیز ها که در بندت کشیده رها می کردی
غرورت را ...... قلبت را ...... حرفت را
اگر می دانستی که چقدر دوستت دارم
دوستم می داشتی
همچون عشق که عاشقانش را دوست می دارد
کاش می دانستی که چقدر دوستت دارم
و مرا از این عذاب رها می کردی
ای کاش تمام اینها را می دانستی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سایت عاشقانه.عکس های عاشقانه.مطالب عاشقانه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • مدارک اجاره خودرو
  • ثبت آگهی رایگان در اینترنت
  • درج آگهی رایگان در اینترنت
  • گوشی موبایل سامسونگ
  • شیراز چت
  • تشریفات مجالس
  • سنجش و دانش
  • درب ضد سرقت
  • سنجش و دانش
  • سنجش و دانش
  • درب ضد سرقت
  • دانلود آهنگ جدید امیر تتلو
  • جراحی زیبایی بینی
  • خدمات مجالس
  • آشپزی
  • ثبت آگهی رایگان
  • ایمیل مارکتینگ ارسال ایمیل تبلیغاتی
  • مدل لباس
  • دانلود آهنگ جدید
  • سریال
  • سریال
  • تور دبی
  • تور کیش
  • درج آگهی رایگان
  • آموزش برنامه نویسی اندروید
  • رطوبت ساز
  • آموزش oracle
  • تبلیغات در وایبر
  • همسریابی دوهمدل
  • سنجش و دانش
  • پوشش سقف سوله
  • فروش اینترنتی
  • درج آگهی و تبلیغ ارزان اینترنتی
  • داستان کوتاه
  • مه
  • رطوبت ساز
  • کاغذ دیواری
  • پودر جوانه گندم
  • ساخت وبلاگ
  • هارد SSD Samsung
  • نازل مه ساز
  • نازل مه پاش
  • دستگاه مه ساز
  • دستگاه مه پاش
  • تشریفات مجالس
  • مه ساز
  • مه پاش
  • چاپ کاتالوگ
  • کمپوست قارچ
  • سنجش و دانش
  • سنجش و دانش
  • سنجش و دانش
  • سنجش و دانش
  • پکیج تصفیه فاضلاب
  • فیلترپرس
  • سختی گیر
  • قیمت دلار
  • جستجو
  • خرید جم کلش اف کلنز
  • دانلود فیلم
  • قالب بتن
  • دانلود مقاله ترجمه شده
  • درمان بواسیر
  • داروخونه
  • خرید vpn
  • دانلود آهنگ جدید
  • سنجش و دانش
  • مخمر آبجو
  • فروشگاه محصولات لاغری نحیف
  • جاذبه های گردشگری
  • خرید گیفت کارت
  • شنل کوکو
  • اکستندر
  • لارجر باکس
  • آتلیه
  • خدمات مجالس
  • کاردستی کودک
  • ثبت شرکت
  • هارد SSD
  • اجاره باغ برای عروسی
  • آپلود
  • قیمت ssd samsung
  • اپلود
  • تجهیزات توانبخشی
  • آفبا
  • سنجش و دانش
  • آتلیه کودک
  • لوگو
  • مشاوره آنلاین
  • خرید خودرو
  • دکتری
  • سنجش و دانش
  • اخبار ورزشی
  • آفبا
  • جذاب ترین پسر ایرانی
  • گپ
  • خرید ssd samsung
  • شبکه اجتماعی
  • چت روم
  • آفبا
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    نطرتون درمورد مطالب سايت چيه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 69
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 4
  • بازدید سال : 2,916
  • بازدید کلی : 28,902